01 november 2008

03.11

Igår var en bra dag, jag vaknade upp utvilad hemma i min egna säng.
Sen begav jag & Ted oss till Lövstalöt dit min pappa har flyttat.
Det var lite konstigt att kolla på det nya huset med tanke på att jag
bodde några gator därifrån i ungefär 13-14 år.
Men iaf, huset var jätte fint, renoverat så det var fräscht överallt.
Vi fikade med pappa & Anette en stund sedan fick vi skjuts till stan.

Jag köpte mig ett par liknade Ugg skor, i love them!
600 kr på din sko och dom blir dina, varma och sköna.
Jag fyndade också en jacka på H&M för 200 kr :)

Idag har vi bara varit inne eftersom vädret har varit piss,
första snön kom och det uppskattas inte, inte från min sida.
Vi har lagat tacos, kollat på Idol, spelat spel och kollat på två
Halloween skräckisar (Freddy VS Jason och Jyrkyrkogården).

Inga kommentarer: