30 oktober 2008

Uppdatering

Nu känner jag det här igen, att jag inte orkar blogga något.
Samma sak varje gång jag startar en ny blogg.

Men här kommer iaf en uppdatering.
Förra veckan hade jag bara mys med älskling.
På fredagen åkte vi till Tobbe & Hanna.
Vi lagade tacos (mumma), gjorde marräng swish och
åt chirre & dirre. Vi hyrde Svensson Svensson och
Motorsågsmassakern, jätte mys hade vi :)

Lördagen spenderades också med en kväll hos Tobbe.
Men denna kväll vankades öl och trevliga människor.

I tisdags träffade jag min älsklings Britt över Desperate Houswifes,
coca cola, brownies & en promenad.

Igår var jag, Petra, Jakob & Max på Gränby centrum,
sedan hemma. Jag satt med Max i två timmar i min famn
och gosade med den lilla bebisen.

Okej långt inlägg om vad jag har gjort dom senaste dagarna..
Vem fan bryr sig, eller hur Hanna? Hahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha. nej verkligen ingen egentligen. "idag har jag kollat på film sen gick jag en promenad" JAHA intresseklubben antecknar!!