08 oktober 2008

Onsdag

Vad fina dagar vi har fått nu på senaste, gillar solen :)
I måndags gick jag & ted hem till mig och hade myspys.
Vi spelade massa spel, åt onyttigheter (ovanligt) och kollade på film.
När vi vaknade låg vi och mös i sängen nästan hela dagen.
Vi gjorde också en jättegod lunch bestående av kyckling, fettuchini spenat och sallad.

På kvällen åkte jag hem till Petra för att träffa fina Max.
Och hur söt var inte han då?
Hans lilla fingrar, fötter, lilla näsan och hans underbara ögon.
När jag fick hålla honom kunde jag inte hålla tårarna tillbaka.
Bara tanken på hur fint det är att skaffa ett barn, hur söt han var,
att jag kommer få vara delaktig i hans långa liv.

Efter det fina besöket gick jag hem till Ted där vi spelade monopol hela natten.
Sitter här nu och ska göra mig klar för att träffa ännu en nyfödd bebis :)


Inga kommentarer: