01 oktober 2008

Bästa helgen




(fler bilder på jennx.bilddagboken.se)

Helgen har varit underbar
Det började med i fredags då jag, Ted, Gittan och Eva var och tog en öl på en resturang.
Efter det gick Ted hem och jag och Eva fortsatte hem till Gittan där det vankades natt macka och vin.

På lördagen hade Lukas ett årskalas och det skulle firas såklart :)
Alla var vrålhungriga efter kalaset så jag, Ted, Gittan & Eva (de fyra musketörerna)
gick till East City för att äta sushi buffé, ÄNTLIGEN. Jag hade aldrig provat det förut, and i loved it. Det blir många sushi måltider för mig i framtiden.

Ted och jag begav oss med bussen till Kade's 18 års fest som var i Nyby. Där var allt möjligt folk och jag hade jätte trelivgt. Många roliga personer :) Jätte lyckad kväll!

Söndagen bestod av segheter och höstmys med bubbi.


Inga kommentarer: