18 november 2008

Je suis heureux


Några dagar har gått nu sen sist, igen!
I lördags spenderade jag lite tid med bror,
mamma & hennes kompis Lotta.
Sedan mot kvällningen åkte jag hem till Ted, älskling.

Vi lagade mat, kyckling, ris & currysås, mums!
Som snacks hade vi chips, godis & läsk för ett helt år.

Vi hade hyrt tre filmer också.
Meet The Fockers, som var jätte rolig!
Class of -76 var en thriller med massa mord osv, en flopp!
Och sista filmen var Awake med Jessica Alba,
Terrence Howard & Hayden Christensen.
Den var ruggigt bra, den tyckte jag om!

Vi satt i soffan hela kvällen och myste, kollade på film,
spelade tvspel och bara gosade!
På söndagen blev det ytterligare bara att gosa
för då var det (egentligen)
våran ettårs dag :)
Jag älskar dig, du gör mitt hjärta hel.




Inga kommentarer: