15 september 2008

Helgen



Den här helgen har varit fulländad!
I fredags var jag och Ted hemma hos honom och.. gjorde inte så mycket.
Tills Paulina dök upp med ett strålande glatt humör. Vi drack litegrann, pratade om sex, hade rap tävling och pratade green street repliker! Hade en jätte bra kväll med bubbi och min goda vän.







Lördagen blev en dag att fira. Ted fick en lillasyster som ska heta Matilda, och Tobbe fyllde 19 år! Hanna, Tobbe, Timmy, Jenka, Fredde och Tom kom förbi Ted och vi partade lite!
Efter några timmar av skratt och roligheter åt jag på max och mötte upp de andra på stan sedan. Vilket var helt värdelöst, vi åkte hem efter ungefär tio minuter. Förutom det hade jag jätte trevligt :)

Igår spenderade jag och Ted hela dagen i sängen. Vi åt också middag på Venedig (vårat favorit hak) där vi båda beställde en varsin pizza.

Inga kommentarer: