23 september 2008

Helgen v.40

Fredag: Jag tog en kväll hemma, jag var ensam i lägenheten och kollade på film och somnade ganska tidigt :)

Lördag: Jätte trevlig kväll hos Ted med följande personer. Hanna, Tobbe, Tilda & Jocke. Hanna och jag spelade in en diss låt till Tedi & Ticko....... (?) hahaha!

Söndag: Mamma och jag kollade på "Pay It Forward" och drack coca cola.

Igår träffades jag och Carro för att gå hem till Petra en sväng. Har inte träffat henne på ett tag, och snart har hon barn! Åh vad jag längtar. Efter det besöket träffade jag min goda vän Britten, henne hade jag saknat rejält! På eftermiddagen mötte jag upp Hanna på stan, vi satte oss vid ån och pratade om massa. Sedan gick vi vidare för att se Ted, Tobbe & Peter ha en spelning. Och alla var jätte duktiga, blev måttligt imponerad faktiskt! Är stolt över dig baby.

Inga kommentarer: