24 september 2008

Flashbacks

Varför måste tiden gå så pass fort?
Jag kommer ihåg som om det vore igår när jag och min familj
som då bestod av fyra personer, flyttade in i vårat underbara hus i Lövstalöt 1993.
Det var också det året jag lärde känna en av mina
bästa vänner Sigrun som jag saknar oerhört mycket.
Alla mina och Carolines dagar ute på landet när vi var där ute hela somrarna.. är som bortblåsta.
Jag kommer ihåg när jag grät på avslutningen i trean för att jag skulle sakna min fröken Karin.
Mellanstadiet i Bälinge var tiden jag träffade Julia & Jessica.
Första, och alla dagar i högstadiet är något jag aldrig glömmer. Det var den bästa tiden i mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

tussen då :) saknar oxå the old days!
Fast en rättelse.. :P Det va i högstadiet du å jag va hemma hos julia typ hela tiden :P