24 mars 2009

Tisdag = tvmys!



Igår åkte jag till gymmet för första gången
på flera veckor eftersom jag har varit sjukt.
Jag fick sällskap av Elin, vi blev helt skakiga
i benen efter träningen, så vi lyckades ganska bra.
Eller hur Elin.....?

Vi satt även hemma hos henne några timmar och åt
popcorn, rökte, kollade på gamla skolkataloger
och läste gamla dagböcker.

Jag spenderade min natt hemma hos Petra och barnen.
Vaknade runt 8 och gick till dagis med Jakob.
Petra, jag & Max satte oss på brantans café
och åt frukost bestående av skinksmörgås och
varm choklad med grädde, mums!

Nu är jag hemma och ska kolla på Navy CIS,
Desperate Housewives, Christine och Brothers & Sisters.


1 kommentar:

Anonym sa...

Alltsåååå.... Tiden spelar ingen roll om man blir skakig i benen! Simon undrade ju liksom inte ens hur länge vi var där när han fick veta det. Hahaha jag dör, personalen måste tyckt att vi var riktiga nötter.