23 mars 2009

Helgen

I lördags som sagt så var jag i Vallentuna
med Jessica, Julia, Erika & Denise.
Vi började kvällen med att fixa oss och tjejer
är ju så extremt sega ibland, så vi var klara
runt halv elva tiden. Men vi kom igång till slut,
och kvällen blev jätte bra.
För festen bestod av oss tjejer och några killar som
jag absolut inte kommer ihåg namnen på.

Vi gick vidare till ett ställe som hette MG, och jag hade
the time of my life. Jag & Jessica blev galna på slutet
och dansade loss som aldrig förr till techno som jag
egentligen hatar. Men fyfan vad kul det var.

Efterfest självklart hemma hos Denise med samma
pojkar som vi gick till krogen med.
Det blev alltså en sen kväll då vi var uppe till
ungefär 6 på morgonen.

Den kvällen kunde inte bli mycket bättre.
Goda vänner, öl & cider, show, dans,
skratt, roligt killgäng och allt annat
som hör fyllan till!



Inga kommentarer: