06 april 2009

Blah


Min helg som sagt har varit bäst.
I fredags var jag hos Carro, vi lagade
mat, kollade på film och satt och pratade massa.
Sandra var också där (carros brorsdotter).

Lördagen bjöd på ännu mera utav Caroline.
Vi tog med oss Jakob hem till oss
och kollade
på film med ungen. Blev tyvärr en kort kväll
för Jakob blev rädd för monster.
Vi fortsatte å andra sidan med mys kvällen.
Vid din sida var på tv och efter den pratade
vi massa så det blev en sen natt.

Söndagen vankades det roligheter.
Jessica hämtade upp oss och vi begav oss mot nya IKEA.
För stort för min del! Sedan bar det av till Gränby,
vidare till Järlåsa där vi fastande i snön.
Kom inte ur försen Jessica hade gasen i botten.
Morgongåva var vår destination och vi var där i..
fem minuter typ? Köpte klubbor, haha.
Tack för söndagen tjejer!

På kvällen åkte jag och Carro till Arlanda för att hämta
Patric och hans bror. Så jag har varit runt halva Sverige
känns det som, på bara en dag. Helt otroligt va?

Inga kommentarer: