04 december 2008

Update!

Det känns som att det har hänt mycket sedan jag skrev sist.
Men egentligen inte? Jaja, vi får se.

Lördag: Jessica kom och hämtade mig så åkte vi till Täby Centrum
fören shopping dag. Jag köpte ingenting (förutom alkohol). Jag blev
ruskigt sugen på ett par pumps från Bianco som jag tänkte 'nyår'.
Vi gick runt där ett tag och hade skit roligt, speciellt i bilen!

När vi kom hem började vi göra oss iordning och började dricka.
Vi spelade hennes dvd spel 'DJAY' som är ett jätte roligt musik-spel.
Runt elva åkte vi ner till stan. Vi kollade runt alla ställen med det var
inget som riktigt lockade oss så vi hamnade på Donken och sedan
bussen hem.

Söndag: Jag & Ted kollade på Arn två och hade bara slapp dag.

Måndag: Jag åkte till pappa för att fira hans 49-årsdag.
Det blev god mat och tårta, lite tv-spel med brorsan också.
Sov sedan hos Teddan, som inte var hemma :(

Tisdag: Slapp dag som vanligt. Hyrde filmer gjorde vi.
'När mörkret faller', 'The Paficier', 'Livet i 8 bitar' & 'Mystic River'.

Igår började Ted jobba, äntligen! Så jag satt hemma hos honom
och hade jätte tråkigt, samma som nu då ungefär. Ska snart ta mig
en promenad och en skön dusch när jag är tillbaka.


Inga kommentarer: