25 augusti 2008

Om mig

Jag tänkte.. jag vet inte varför eftersom dom flesta som kommer läsa min blogg troligtvis är mina vänner. Men jag vill göra det här ändå.


Jenny Liljedahl:
  • svarthårig (naturlig färg är brunett)
  • 155 cm kort!
  • är ganska blyg när det gäller att träffa människor för första gången
  • lättirriterad
  • coca cola beroende
  • rak på sak
  • omtänksam
  • pretty lazy
  • är nybliven student
  • har underbar pojkvän vid namn Ted
  • beslutsångest
  • gått med världens bästa klass på högstadiet
  • sett Håkan Hellström live
  • fantastiska vänner
  • varit i Thailand och Cypern
  • varit fotbolls spelare och gått på ridning
  • tycker om goda alkohol drycker i måttliga mängder
  • lyssnar på mycket musik så som reggea, punk-rock, ballader, r&b, hip hop och dylikt
  • favoritfilmer är: "Gridiron gang", "Green street hooligans" & "Rocky-serien"
  • vill ifrån Uppsala så fort jag får möjlighet
  • lyssnar och hjälper gärna andra
  • tycker om sol, värme, bad.. svensk sommar helt enkelt!
  • har en crush i Charlie Hunnam
  • älskar sena kvällspromenader
  • har skrivit dagbok sedan jag gick i femman
  • mitt drömyrke är socionom
  • har en lillebror som är i trotsåldern (17 år), Pontus
  • har känt sin bästa vän Caroline i 18 år
  • vill plugga i Göteborg
  • ser sig själv med familj bestående av en man och två barn
  • det tar år och dagar för mig att få någonting gjort
  • röker
  • ska hoppa bungyjump innan jag dör
  • vill helst åka till Hawaii, Kina och Usa
  • är väldigt känslosam och lätt för att börja grina
  • blir beroende av serier så som Prison Break, One Tree Hill och Sex and The City

Det där var lite om mig. Kommer inte direkt på någonting mera!

// J.

Inga kommentarer: